„Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę". Gucci
Wysoka jakość usług oraz profesjonalny pracownik jest najważniejszym zasobem Państwa firmy. Żeby stale utrzymywać wysoki poziom oferowanych usług niezbędna jest kontrola.
Tajemniczy klient (mystery shopper) jest analizą jakości obsługi klienta przeprowadzaną przez niezależnych od firmy ukrytych obserwatorów, przyjmujących rolę konsumentów.
Nasza agencja posiada bazę ‘tajemniczych klientów' na terenie całej wielkopolski.
Na Państwa zlecenie wcielamy się w rolę klienta konkretnej firmy. Na podstawie scenariusza badamy poziom jakości obsługi, czas oraz sposób realizacji potrzeb klienta przez pracownika.
Jesteśmy wyposażeni w niezbędne do tego zadania narzędzia do zbierania wyników, nagrań oraz zdjęć.
W każdym etapie badania sporządzamy rzetelne raporty. Efekty szczegółowej obserwacji naszych ‘mystery shopper' są dostarczane do Państwa w formie dowolnych modułów raportowych z określonym dostępem on -line.
Zbiorcze zebranie wielu obserwacji daje istotnie statystycznie informacje na temat jakości usług w Państwa firmie.
Dzięki TAJEMNICZEMU KLIENTOWI będą Państwo :
- znali słabe oraz mocne strony obsługi klientów w Państwa firmie
- mogli zastosować odpowiednie szkolenia z zakresu systemu obsługi, wykorzystując rzeczywiste przykłady z nagrań
- mieć do dyspozycji obiektywną informacje zwrotną o jakości usług Państwa pracowników
- mogli zrealizować jednolitą strategie firmy (spójność działań marketingu, działu HR oraz działu obsługi klienta)
- mieli zmotywowanych, kompetentnych oraz zaangażowanych pracowników (wiedza na temat niespodziewanej kontroli zwiększa samodyscyplinę pracownika i polepsza jego prace)