,,Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa''. Mary Lou Cook
Ambient media są to niestandardowe, jednorazowe realizacje marketingowe, łączące dziedziny ATL i BTL. W nietypowy sposób wykorzystują one otaczająca nas przestrzeń w celach reklamowych.
Nasza agencja specjalnie na Państwa zamówienie przygotuje kampanie z zakresu ambient marketingu.
Rozglądamy się wokół oczami Państwa klientów i analizujemy przestrzeń, którą można wykorzystać w naszych akcjach. W ambient marketingu to właśnie kontekst umieszczenia reklamy spełnia najważniejszą rolę.
Ławki w parkach, pasy na jezdni, stopnie, barierki to miejsca, gdzie można w nietypowy sposób zaskoczyć konsumenta a zarazem spowodować ze zapamięta przekazaną informacje.
Oferujemy Państwu cały wachlarz przeróżnych form ambient marketingu:
- marketing partyzancki (guerilla marketing)
- marketing wirusowy (viral marketing)
- trendsetting (z ang. "trend"-moda i "set"-wyznaczać)
- buzz marketing, e-mail marketing, gry marketingowe
- reklama na środkach komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaje, metro), na przystankach
Niekonwencjonalny sposób komunikacji z potencjalnym klientem to jest to czego z wielkim zapałem się podejmujemy. Dla Państwa firmy oraz produktu staramy się odszukać przestrzenie oraz formy, które jeszcze nie zostały odkryte.
