SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
,,Uważam, że dzięki uczeniu się i stosowaniu zdobytej wiedzy możesz rozwiązać każdy problem, pokonać każdą przeszkodę i osiągnąć każdy cel jaki sobie postawisz."Brian Tracy
To podstawowa forma szkoleń, którą oferujemy naszym klientom.
Główne obszary, w których organizujemy szkolenia to szeroko rozumiany merchandising i sprzedaż bezpośrednia. Ponieważ forma szkoleń jest zamknięta przedstawiona poniżej oferta jest jedynie poglądowa. Obok nazwy szkolenia znajduje się także przybliżony czas trwania szkolenia:
- Dobre praktyki merchandisingowe w sklepach detalicznych część I (istota i znaczenie merchandisingu, sterowanie ruchem nabywców, ekspozycja produktów na półce, promocja w miejscu sprzedaży) – 2 dni
- Dobre praktyki merchandisingowe w sklepach detalicznych część II (zachowania konsumentów w miejscu sprzedaży, budowania atmosfery sklepu sprzyjającej dokonywaniu zakupów, wykorzystaniu psychologii w merchandisingu) – 2 dni
- Visual merchandising – od teorii do praktyki – 2 dni
- Rekrutację pracowników w firmach handlowych – 1 dzień
- Planowanie rozwoju pracowników w placówkach handlowych – 1 dzień
- Obsługę klientów – 1 dzień
- Skuteczne zarządzanie reklamacjami w kontekście długookresowych relacji z klientem – 1 dzień
- Gospodarkę towarową z uwzględnieniem zamawiania, przechowywania i ekspozycji towarów w sklepie – 2 dni
- Inwentaryzację towarów handlowych w sklepie detalicznym – 1 dzień
- Planowanie strategiczne i taktyka kluczowych elementów funkcjonowania sklepów – 2 dni
- Optymalizację organizacji i struktury jednostek handlowych – 1 dzień
- Współpracę z organami administracyjnymi (ZUS, PIH, PIP, SANEPID, US, Organizacje konsumenckie, Związki Zawodowe) Co mogą, czego nie mogą, zachowania podczas kontroli – 1 dzień
