,,Jeśli będziesz myślał tak jak teraz, to będziesz miał to, co masz.
Jeżeli zmienisz swoje myślenie, zmienisz to, co masz". Nikodem Marszałek
Mamy świadomość, że niektóre z tematów, którymi zajmujemy się zawodowo mogą zainteresować szersze grono osób. To właśnie do nich kierujemy warsztaty i szkolenia otwarte. Są one tak przygotowane w taki sposób, aby przekazać jak najwięcej ciekawostek z naszej branży i zainteresować bliższym jej poznaniem.
Szkolenie otwarte organizujemy na zaproszenie centrów handlowych, organizacji branżowych i innych grup zainteresowanych merchandisingiem. Raz w miesiącu prowadzimy także otwarty warsztat szkoleniowy w siedzibie naszej firmy.
Idziemy na zakupy, czyli o tym jak poruszamy się po sklepie i które towary z półek sklepowych najczęściej kupujemy.
Wszyscy jesteśmy klientami, czy nam się to podoba czy nie. Codziennie coś kupujemy w sklepie, restauracji, kinie czy galerii. Kupujemy bułkę, zabawkę, telewizor, pralkę i wiele innych usług i przedmiotów potrzebnych nam do życia. Abstrahując od naszych motywów zakupowych i pozornej świadomości że to my mamy pełną kontrolę nad naszymi zachowaniami w sklepie, wszyscy zachowujemy się podobnie. I o tych podobieństwach które bierze się pod uwagę przy projektowaniu sklepów chciałbym wam opowiedzieć.
Wspólnie zastanowimy się nad tym jak sklepy sterują ruchem klientów i jak ustawiają produkty na półkach.
Biorąc pod uwagę fakt, iż nie jest to spotkanie specjalistów branży Retail oraz to, że temat jest bardzo szeroki w trakcie warsztatu nie będziemy zagłębiali się w szczegóły a omówimy tylko wybrane reguły. Niemniej jednak przekonacie się, że w dobrze prowadzonych sklepach nic nie pozostawia się przypadkowi.
Główne korzyści wynikające z uczestnictwa w warsztacie:
- Zapoznanie się z podstawowymi regułami stosowanymi przy sterowaniu ruchem klientów oraz projektowaniem rozmieszczenia towaru na półkach w sklepach wielobranżowych.
- Zbudowanie podstaw pod obserwacje własnych zachowań w trakcie wykonywania codziennych zakupów.
- Uświadomienie sobie wielkości obszaru zarządzania jakim zajmuje się merchandising.
